اندر تاملات یک کرگدن خسته

خستگی گاهی تنها یک آوا می شود

طبقه بندی موضوعی

پیوندهای روزانه

پیوندها

اندر باب کرگدن بودن

شنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۳۵ ب.ظ
کرگدن ها با هیچ حیوانی دشمنی نمی کنند. با پرندگان کوچک دوستند و آنها را بر پشت خود سوار می کنند. گوشت نمی خورند و با  علف روزگار می گذرانند.عقیده اکثر مردمان این است که کرگدن قلب ندارد.اما کرگدن ها می خواهند دیگران همچین فکری کنند، انها قلب خود را در پایین ترین لایه های وجودی خود مخفی میکنند تا که آنان که جوینده هستند آن را یابند. شاخ دارند اما با وجود هیبت بزرگ و شاخ به کسی صدمه نمی زنند. چشمانشان کم سوست اما بیش از هر موجود دیگری خطر را حس می کنند. همیشه تنهایند. همیشه منتظرند! 
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۷
باد سرکش

قلب

کرگدن

نظرات  (۱)

سلام به کرگدن خسته
بیا چند وقت شیر و ببر بودن رو هم ازمایش کن
فکر میکنم تجربه های خوبی باشن
:)

من که تو تمام عمرم اژدها بودن رو تجربه کردم :D
پاسخ:
سلام بر من و... عزیز
حتما تجربه خوبی هستش ولی هرچیزی رو هم تجربه کنم باز هم کرگدن کرگدن هستش و بقیه موجودات نقابی بیش نخواهند بود...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">